Sivut

31.12.2021

Kirje Uudelle Vuodelle

 

Rakas Uusi Vuosi

Mennyt vuosi on ollut raskas monin tavoin, mutta yritän keskittyä nyt siihen kaikkeen hyvään mitä on ollut. Toivon sinulta uusi vuosi kuitenkin, että voimme ensi vuonna purkaa rajoituksia ja saamme elää normaalimmin ja saamme enemmän aikaa läheistemme kanssa.


Rakas Uusi Vuosi, minulla on lukemattomia syitä kiittää vuotta 2021. Kiittää siitä, että olen saanut olla terveenä, olen saanut sienestää ja vaeltaa metsissä mielin määrin, olen saanut istuttaa kukkia puutarhassani ja kasvattaa makoisia tomaatteja kasvihuoneessani. 




Olen saanut istua lämpimänä kesäiltana saunan kuistilla ja olla siinä hetkessä täydellisen onnellinen. 
Olen kesäaamuna kuunnellut käen kukuntaa ja pimeänä syysiltana katsellut kirkasta tähtitaivasta. 
Olen saanut neuloa tervein sormin pinon villasukkia, jotka lämmittävät kirpeinä talvipäivinä. 
Olen saanut istua oman takkatulen lämmössä ja tuijottaa tuleen.

Kiitos kaikille läheisilleni ja ystävilleni, jotka ovat olleet elämässäni tänä vuonna. Rakastan teitä kaikkia 💓💝





🎇

Hei hei vuosi 2021, tervetuloa 2022.

🎇

Ei kommentteja: